neděle 4. září 2016

Spotřebované produkty #6

Ahoj všichni ♥
vítám vás u nové článku o spotřebovaných produktech za srpen :) Dneska to bude dlouhé, tak si připravte něco na zub, uvařte si čaj, nebo kávu a můžeme jít na to ♥

Batiste - dry shampoo

- Tenhle suchý šampon je můj nejoblíbenější a miluji jejich vůni Tropical ♥ Sáhnu po něm vždy když mám někam jít a nemám čas si umýt vlasy.Hned moje vlasy vypadají ,,čistě,, a mají objem.Jen mi trochu vadí bílý prášek, který jde na vlasech vidět, ale to mu ráda odpustím.

Balea - koupelový válec

- Koupila jsem si to, protože jsem si myslela, že to bude podobné LUSH, ale zklamalo mě to.Nic to nedělalo, ale vůně Vanilka a Citron byli příjemné.Příště raději investuji do LUSH kosmetiky.

Blanx - whitening pasta

- Dlouho jsem po ní koukala a chtěla ji vyzkoušet, ale skoro žádný výsledek jsem neviděla.Na její cenu je jí docela málo a žádný výsledek.Za mě bohužel ne.

Avon - coconut & starfruit shower gel

- Miluji kokos i jeho vůni a hned jsem věděla, že tenhle sprchový gel bude můj.Krásně voněl i hydratoval, což mě u něj překvapilo.Na léto byl úplně senzační.Těším se, s čím Avon přijde na podzim a na zimu.

Avon - wild berries and pomegranate yoghurt body cleaner

 - Na tuhle edici jsem se moc těšila a jsem s ní spokojena.Stejně jako předchozí sprchový gel hydratoval, což jsem nečekala.Sprchové gely od Avonu jsem si zamilovala.I tenhle byl na léto perfektní.Můžu na 100% doporučit a za tu cenu je dokonalý♥

Avon - wild berries and pomegranate creamy yoghurt scrub

- Měla jsem celou řadu s vůní Wild berries and pomegranate.Dlouho jsem chěla vyzkoušet nějaký scrub ale chtěla jsem začit s něčím levnějším, kdyby mi to třeba nevyhovovalo, ale musím říct, že jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela.Je z něj opravdu cítit, že je na přírodní bázi a měla jsem ho pryč asi za týden.Díky němu jsem se do sprchy opravdu těšila♥ Za mě můžu zase jen doporučit ♥

Avon - 2in 1 shampoo and condicioner

- Na začátku prázdnin jsem si ho oblíbila a používala jen ho.Ale bohužel mi nenahradil kondicioner, musela jsem si po něm dávat ještě kondicionér, protože mé vlasy byli bez něj roztřepené a bez života.To jediné mě na něm zklamalo.Jinak byl velmi příjemný a krásně voněl ( Grapefruit & passion fruit ).Musela jsem ho mít ve 700ml balení ♥

Dave - go fresh anti-perspirant 

- Nemám ho poprvé a opravdu mi vyhovuje, jen nevydrží 48h, které slibují.Svěže voní a nezanechává bílé skvrny na tmavém oblečení, což je problém poloviny deodorantů.Miluji vůni Pomegranate &lemon verbena scent. Zase můžu doporučit♥

Avon - parfumed body sprey

- Už od minulého roku jsem zamilovaná do doby sprejů a  mám ráda voňavku se jménem Dream a nemohla jsem uvěřit svým očím když jsem viděla, že v téhle vůni udělali i body spray.Voní krásně sladce a vydrží na pokožce celý den.♥ Hodí se ale spíše na léto, tak třeba příští rok.

Garnier - dvoufázová micelární voda 3v1

- Pořídila jsem si ji na doporučení jiných blogerek a youtuberek a za mě ANO.Krásně odličovala i voděodolný makeup jen mě trošku pálila v očích, ale nic hrozného to nebylo :) Měla jsem ho i na dovolené a i tam mě nezklamal, takže za mě ho také můžu doporučit.Obsahuje olej, ale nezanechává mastné mapy na obličeji.

Avon - BB

- Potřebovala jsem na léto jako každá holka tmavší odstín makeupu, myslela jsem si, že tenhle na mě bude světlý, ale opak je pravdou.Tenhle BB krém v univerzálním odstínu se sám zabarví do aktuálního odstínu vaší pleti a nezáleží na tom jestli je tmavý, nebo světlí.A navíc ušetříte za nakupování milionu odstínu za každé roční období♥ A také ušetří místo ve vašem pořadači na kosmetiku♥

Linteo - vlhčené ubrousky

- Každý člověk který se u všeho umaže asi stejně jako já potřebuje mít po ruce vlhčené ubrousky.Ať už na cestu do školy, centra, nebo i jen tak ven s přáteli.Tyhle byli příjemné a nebyli ani moc parfemované.

Garnier - obnovující šampon

- Potřebovala jsem něco rychle na dovolenou, aby posiloval vlasy a také aby je chránil a vyživoval a to se mi splnilo u tohohle šamponu.Krásně voněl a opravdu po něm byli moje vlasy jako znovuzrozené, lehké a v objemu.

Harmann - odličovací tampony

- Asi vás nepřekvapuje, že je tu zase vidíte.Totálně je miluji a nedám na ně dopustit♥ Určitě je zde nevidíte naposledy♥ 

Tohle je celý článek, já doufám že se vám líbil. Můžete mi posílat své otázky na můj Ask.fm:  http://ask.fm/nikulikus , na ktré vám mileráda odpovím.

                                                                                        - N















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.