neděle 25. září 2016

Nákupy a novinky + TRY ON HAUL / srpen

Ahoj všichni ♥
vítám vás u nového článku.Mám zde pro vás moje nákupy za srpen, některé věci jsem si přivezla z Egypta a chci je vám zde ukázat :) Doufám, že se vám to bude líbit♥

AVON -Advance techniques

* Protect - je určen pro tepelnou úpravu vlasů.Krásně voní a nezatěžuje vlasy :) Mě vyhovuje a určitě se dá srovnat i s dražšími značkami.Vyzkoušela jsem jich už dost, ale tenhle patří mezi nejlepší.A za tu cenu je úplně úžasný♥

*Shine boost - slouží k dodání lesku vaším vlasům.Voní úplně stejně jako předchozí.Měla jsem ho na dovolené a opravdu se na sluníčku moje vlasy krásně leskly♥ Jen opatrně....jednou jsem si ho dala i ke kořínkům a vypadalo to, že mám mastné vlasy, tak na tohle opatrně :)

AVON - Hydro-advance

* Gel Creme Hydrant - nejdříve jsem si myslela, že se bude drolit, ale nakonec mě překvapil a je moc příjemný na pleti a rychle se vstřebává.Jen parfemace je trochu intenzivnější, ale zase není nijak moc nepříjemný.

* Moisture creme SPF 15 - voní jako opalovací krém, ale to asi proto, že má SPF.Je také krásně hydratační.

Garnier - Dvoufázová micelární voda 3v1

- mám ho zase zde :) zamilovala jsem se do něj.Má příjemnou parfemaci a nedělá mastný efekt na pleti.Za mě to je jednička ♥

Bioderma - Opalovací mlha

- potřebovala jsem na dovolenou SPF 50+ a zaujala mě tahle mlha na opalování.Ano, je to drahá značka, ale myslím si, že za tyhle věci by se mělo investovat.Má příjemnou parfemaci a díky němu jsem se nespálila :)

MK - kabelka

- zamilovala jsem se do ní hned na první pohled.Je krásná a navíc zlatá ♥ krása ! Je kvalitní a hodí se mi skoro ke všemu, takže nádhera♥

LV - šátek

- už dlouho jsem si takový šátek přála a jsem ráda, že už ho konečně mám ♥ Je příjemný a je oboustranný ♥ Nosím ho na dva způsoby :
1.

- když mi je zima, tak ho přes sebe jen hodím a hned je mi lépe ♥

2.

- jako šála...praktické a dokonalé♥

LV - peněženka

- už dlouho jsem potřebovala novou peněženku, protože moje Guess se už trhá a tak jsem si vybrala tuhle♥ Je krásná a jemná...přesně můj styl.Je strašně moc prostorná, takže se mi tam toho strašně moc vleze.A to je na ní super.

New Yorker - kraťasy

- přesně na tyhle kraťasy jsem koukala v létě, ale za mnohem vyšší cenu.Vyplatilo se mi počkat.Jsou pohodlné, krásné a vypadají jako krajková sukýnka.

C&A - mikina


- dlouho jsem hledala teplou mikinu s kapucí a zaujala mě tahle...Má krásnou zářivou růžovou barvu a je krásně teploučká. 

Essence - Long lasting eye pencil

- vlastím zlaté třpytky, ale že si oblíbím i stříbrné jsem nečekala.Krásně drží a mají krásný třpyt.

Pepco - svícen

- snažím se dekorovat pokoj už do ložnice a tenhle svícen mě zaujal.Mám ráda jemný styl...A tohle je perfektně jednoduché.

Garnier - Invissible

- potřebovala jsem rychle nějaký deodorant a tenhle mi jako první padl do oka neměl by dělat skvrny na černém, bílém, nebo barevném oblečení.Je to pravda, ale jediný mínus co to má je, že nevydrží slibovaných 48h co si myslím že je nejvíce důležité.Jinak krásně voní.


Tohle je konec dnešního článku.Doufám, že se vám líbil, že jsem vás inspirovala a u příštího článku zase ahoj ♥

                                                                                                   -N













Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.