středa 31. srpna 2016

Nákupy a novinky / Červenec

Ahoj všichni vítám vás po dlouhé době u mě na blogu a u nového článku ♥
Mám tu pro vás nový článek a to o tom, co jsem si koupila za měsíc červenec.

Kosmetika


SoftLips - Strawberry

- Už jsem o něm slyšela recenzi a díky samé chvále jsem zjistila, že ho také nutně potřebuji.Je skoro stejný jako EOS, ale o něco lepší a určitě si ho koupím znovu.Cena je také stejná.

Hartmman - odličovací tamponky

- Jak už můžete vědět, tak jsem si tyhle tamponky hodně oblíbila.Mám rovnou dvoje balení.Jsou skvělé a mají úžasně nízkou cenu.

Avon - tělový sprej DREAM

- Mám už spoustu tělových sprejů, ale chtěla jsem vyzkoušet zase něco nového a tenhle byl dobrý, ale mám i lepší.

Avon - Makeup setting sprej

- Vždy, když jdu na nějakou akci chci, aby mi makeup na obličeji vydržel celý den i celou noc, a to s tímhle sprejem mám.Mohu jen doporučit.


Oblečení


Tezenis - plavky

- Už jsem potřebovala nové plavky a využila jsem příležitosti před dovolenou.Jsou moc krásné a příjemné.Dolní část je ve tvaru brazil.

Tally Weijl - průhledný přehoz přes plavky

- Když už jsem měla nové plavky potřebovala jsem i něco přes něj na cestu k pláži.Měla jsem možnost vyzkoušet nejvíc příjemný a velmi stylový bílý průhledný přehoz se zlatým detailem.

Tally Weijl - tričko s vlky

- Když už jsem byla v Tally Weijl obchodu, padlo mi do oka tričko s potiskem vlků.Je příjemné, jako všechny trička z tohohle obchodu.

Tohle je celý článek a já doufám. že se vám líbil.U dalšího článku pa ♥

                                                                   - N








Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.