sobota 19. prosince 2015

Winter needs ♥

Dnes je 19.12, a to znamená, že zbývá už jen 5 dní do vánoc a to mi připomíná, že jsem tu nebyla moc aktivní a moc se omlouvám!! Ale jako omluvu vám budu dávat 1-2 články denně :) Určitě budou i vlogy! ale chtěla bych  vědět jaký článek, nebo video byste chtěli abych udělala :)

Pro dnešek jsem si pro vás připravila 10 věcí, které musím mít, abych dosáhla vánoční atmosféry ♥
Doufám, že se vám bude článek líbit :) Přeji krásný zbytek dne :)

                                                                                                                                    - N



1. Balzám na rty 

- Myslím, že každý má v zimě vysušené rty... a ano i já do téhle skupiny patřím ! :(  Abych se před tím více bránila, tak používám 2 balzámy. 1. je od Maybelline New York BABY LIPS Cherry me :)
a 2. byl EOS Wild berry, který už mám prázdný :( (naštěstí sem dostala od Kiky nový :3 děkuji :*)


     


2. Voňavka

- Moje oblíbená voňavka na zimu je od  Guess - Seductive, která voní úplně úžasně! už ji moc nemám, tak si ji musím koupit znovu! Od téhle voňavky kor v zimě nedám ani ránu! 



3. Make-up

- Jelikož jsem v zimě bledá jak zeď tak i makeup si musím pořídit ve vhodné barvě :D Letos to je od Gabriella Salvete - Matte 01 Sandy


4. Svíčky 

- Abych měla atmosféru v pokoji jako z vánočního filmu, musím být zabalená do deky a mít rožlé alespoň 2 svíčky. Já mám aroma lampu, tekže mi provoní celý pokoj i vosk v aroma lampě :) Tuhle zimu jsem si oblíbila vosk od Yenkee Candle - Berry trifle :)


5. Deka

- Jak už jsem říkala.. po dosažení vánoční atmosféry se potřebuji zachumlat do teplé deky ♥ Já mám z plyšového materiálu ve fialové barvě :3 je úplně boží! nedokážu si bez ní vánoční večer představit!
Bohužel nevím odkud ji mám, nebo kolik stála, protože sem ji dostala jako dárek už asi před rokem :)


6. Kakao

- K chladným večerům u televize nesmí chybět horké kakao !!! Nemám ráda hořkou čokoládu, proto si dělám Granko ♥


7. Filmy 

- Ano! vánoční filmy přece nesmějí chybět! Já mám raději ty americké, protože mě ty české jako je třeba Tři oříšky pro Popelku atd.. omrzeli :( Mám moc ráda pohádku jako je třeba Grinch, nebo Sám doma 1 :)

   

8. Písničky 

- Vánoční písničky dělají vánoční atmosféru sami o sobě! Mám ráda třeba od Ariany Grande- Santa tell me ♥


9. Krém na ruce 

- Krém na ruce, musí mít vánoční vůni, nebo musí být bez parfemace! Naštěstí jsem dostala minulý rok od Kiky krém od Oriflame - Apple and Cinnamon ♥ 


10. Cukroví 

- A teď přichází období : nejezte to! :D doufám, že to letos vydržím a nebudu chodit ujídat vanilkové rohlíčky po 5 minutách :D Ano! až tak je mám ráda! 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.