úterý 15. prosince 2015

Vlogmas #4

Ahoj ! :) máme 15.12. a je už docela pozdě, ale jelikož jsem musela stříhat vlog asi 2x tak omluvte prosím to, že tenhle článek je pozdě :(
Byla jsem v Brně na nákupech a tak jsem si nemohla ujít vás o něco takové ošidit a nepodělit se s vámi o tom co dělám třeba o víkendu atd. :) Zase vám sem dám odkaz ↓↓↓↓↓↓↓↓
Snad se vám bude video líbit!!
Potěší nějaký komentář i lajk :)
Děkuji za motivaci!
                                                                               
                                                                                                               - N


https://www.youtube.com/watch?v=xKy0DnZKLJg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.