pátek 11. prosince 2015

vlogmas #3

Dnes je 11.12. a my se omlouváme, že už hooooodně dlouho nic nevyšlo,ale ja mela dost těžké období a taky nebyl čas..:( ale mam pro vás dlouho slibované video a to ze závěreční 2015, které se konalo v Blansku.Natáčela jsem pro vás videa.. sice jen krátká, ale i tak musíte uznat snahu :) A máme pro vás ještě jednu novinku! A to je, že máme Youtube kanál ! musela jsem ho založit, protože videa, která sem sem chtěla dát byla moc velká a nešli sem nahrát + budou i v lepší kvalitě!
Doufám, že to alespoň trochu oceníte! :)

Tady máte odkaz na video ze závěrečné a užijte si ho :)  Krásný víkend! :)
¨


 https://www.youtube.com/watch?v=fVjAQtatUwI&feature=youtu.be

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.