sobota 19. prosince 2015

U mě netradiční večeře :)

Dneska jsem měla chuť na těstovinoví salát s tuňákem, který je u mě opravdu netradiční! Chci se s vámi podělit o můj recept.. doufám že ho vyzkoušíte :) můžete mě pak označit na instagramu xoxo_nikolka_xoxo :) a jdeme na to :)

Co budeme potřebovat: 

těstoviny
tuňák v plechovce
rajčátka
okurek
sůl
pepř
italské koření
sýr
slunečnicové semínka

  1. Rozpálím si olej na pánvičce a na pánvičku dám 2 hrsti ( můžete přidat podle porcí ) těstovin
  2. Než se mi těstoviny začnou ohřívat, tak si nakrájím rajčátka
  3. Do těstovin přidám tuňáka, rajčátka, italské koření, sůl (dle vaší chuti), pepř a slunečnicové semínka
  4. Až salát dochutím vložím do něj sýr 
  5. Nechám sýr rozpustit a můžeme servírovat
  6. Okurkem salát dozdobím a máme hotovo ! :)


Dobrou chuť ! :)
                       

                                                          - N




1 komentář:

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.