neděle 20. prosince 2015

Christmas TAG / Odpovídá můj brácha :)

Ahoj !
:) dnes je 20.12. a už zbývá jen 4 dní do vánoc :) jupíííííííí! A jelikož sem vám slíbila, že vám sem budu dávat 1-2 články denně tak tu 1 máte :) večer bude vlog :) Jelikož sem přemýšlela co udělat za další článek a koukala na videa různých youtuberek :)(Teri Blitzen,...) rozhodla jsem se ptát na otázky mého mladšího brášky :) Doufám že se vám TAG bude líbit :)

                                                                                                                          - N

1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším?

- Sám doma 

2. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční barva?

- Bílá


3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?

- Upravím se :)

4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?

- Moje nejlepší kamarádka Barunka :)

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?

- Večer asi kolem 5 :)

6. Upekl jsi někdy chaloupku z perníčků?

- Ano, malou :)


7. Co děláš o Vánočních prázdninách?

- Hraji si :)

8. Máš nějaké Vánoční přání?

- Ano, hodně lega :)


9. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční vůně?

- Jablko a  skořice :) 


10. Jaké je Tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka?

- Cukroví a vánočka :3

   















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.