sobota 21. října 2017

Stužkovací večírek ♥

Pomalu, ale jistě začíná plesová sezona a pro někoho to znamená i čas maturitního plesu / stužkovacího večírku. Na naší škole se maturitní ples nepořádá, ale ,, stužkovák,, si nemůžeme odpustit. Ale s těšením se na takovou událostí přichází i velké stresy a povinnosti ohledně stužek ( popřípadě i šerp). Pak přichází i hádky mezi spolužáky ohledně barev a sloganů ( typu písma ). Tím si asi projde každý. A proto ti sem chci dát odkazy na stránky, kde si můžeš své stužky sama navrhnout a objednat.

* https://www.namaturak.cz/
http://myprom.cz/kategorie-produktu/maturitni-serpy/?gclid=CjwKCAjw4KvPBRBeEiwAIqCB-ckpiZosyqk47CyeIURVgI5_QxkAJ1hDzzZs4o9obgSYqEnOr-RYphoCsegQAvD_BwE
https://www.maturitni-serpy.cz/?gclid=CjwKCAjw4KvPBRBeEiwAIqCB-W4xvz9AKAWfIzt4hvBDjGf3iCUXB55NT8A9qemrOTOHMxxHR8em0RoCbzQQAvD_BwE *
Výsledek obrázku pro stužky na stužkovací večírekVýsledek obrázku pro stužky na stužkovací večírek
A také vtipné citáty:

https://www.maturitni-serpy.cz/maturitni-serpy/motta-a-citaty-na-maturitni-serpy/vtipne-citaty.html

Já už přemýšlím o tom jaké šaty si obleču, aby byli vhodné na tuhle akci, praktické, ale zároveň bych v nich byla jako princezna.

Podle mně se dlouhé šaty až na zem sluší na maturitní ples, ale na stužkovací večírek je pro mě n.1 krátké šaty s menším zdobením, nebo různé zajímavé řešení dekoltu.
Výsledek obrázku pro šaty na stužkovací večírekVýsledek obrázku pro šaty na stužkovací večírek
Také záleží na tom, jestli máte nějaké téma. My jsme žádné téma nevymysleli a proto budeme mít jen zajímavé dekorace ve zlaté barvě, aby nám to ladilo ke stužkám a šerpám.

Dále nad čím přemýšlím jsou vlasy. Co si udělám na hlavě, aby my to ladilo s šaty a nemusela jsem se jít každých 5 minut upravovat. Rozhodla jsem se pro jednoduché, ale bohaté vlnky.
Výsledek obrázku pro luxury curly hairVýsledek obrázku pro beach curly hair

Také líčení nechci přehánět. Zvolím si buď výrazné oči, nebo výrazné rty. Jestli se rozhodneš pro tmavé rty, nezapomeň si dát nejprve balzám na rty, aby si je hydratovala a neměla pak rty jako sušenku. Jestli máš tak si dej i primer na rty a poté svojí vyvolenou rtěnku. Raději bych ti doporučila matnou dlouho trvající, aby se ti po přípitku nezačala uprostřed rtů ztrácet.
Výsledek obrázku pro nude makeup for promVýsledek obrázku pro nude makeup for promVýsledek obrázku pro nude makeup for prom


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.