sobota 14. října 2017

Halloween #2017

Ahoj všichni :) ,
taky se těšíte na Halloween stejně jako já? Já jsem si na letošní svátek vybrala velice extravagantní makeup. ( jestli vás zajímá co se sebou udělám, můžete to vidět na mém instagramu : nikolkaxo, kam 28.10. přidám fotku) 
Dlouho jsem přemýšlela nad tím za co půjdu a nemohla jsem si dlouho nic vybrat, a právě proto vám  sem chci dát pár inspirací, které se mi líbí a mohli by se líbit i vám a ušetřit vám práci s dlouhodobým brouzdáním na internetu. Budu sem dávat jak inspiraci pro holky tak i pro kluky.

1. Klauni
Letošním filmovým hitem byl horor TO (IT), kde hlavní postavou byl strašidelný klaun. A právě pro milovníky těchto fantasy postav zde mám pár typů.


Výsledek obrázku pro halloween makeup it clown
Výsledek obrázku pro halloween it clown manVýsledek obrázku pro halloween it clown man

2. Lebkouni
 Ze začátku byli tito lebkouni ( SKULL) jen černo-bilý, ale časem se nám začali zabarvovat a proto je zde také dobré je zmínit.
Související obrázekVýsledek obrázku pro halloween makeup
Výsledek obrázku pro halloween makeup colors skullVýsledek obrázku pro halloween makeup

3. Strašák v poli + dýně
K Halloweenu jak jinak patří i dýně a proč nejít zrovna za ni? A vzít s sebou kamarádku / přítele, který / á ti může jít za parťáka strašáka.
Výsledek obrázku pro halloween makeupVýsledek obrázku pro halloween makeup
Výsledek obrázku pro halloween makeup  pumpkinVýsledek obrázku pro halloween makeup  pumpkin man

4. Dvojče
Taky jste si někdy stejně jako já přáli mít dvojče ( TWIN), aby za vás chodil do školy a mohli jste na něj svádět věci, které jste udělali? Teď je to tady, akorát v jiné podobě. Troufnete si na něj?
Výsledek obrázku pro halloween makeupSouvisející obrázek

5. Anabel
Nemáte strach, že se z ničeho nic začne hýbat vaše křeslo v obývacím pokoji? Jestli ne mám tu pro vás ideální makeup a to také známý horor Anabel, který má i druhý díl.
Výsledek obrázku pro halloween makeup anabelVýsledek obrázku pro halloween makeup

6. Nadpřirozené bytosti
Já mam raději pohádky a proto bych se raději inspirovala například Mořskou Pannou, čarodějnicí, nebo jednorožcem.
Související obrázekVýsledek obrázku pro halloween makeup
Výsledek obrázku pro halloween makeupVýsledek obrázku pro halloween makeup
Výsledek obrázku pro halloween makeup  Výsledek obrázku pro halloween makeup man

7. Couples 
Jste zamilovaní a jdete na párty se svojí drahou polovičkou?  Proč ne? Mám zde pro vás pár typů jak se můžete sladit a ukázat všem že jste tam spolu.
Výsledek obrázku pro halloween makeup for couplesVýsledek obrázku pro halloween makeup for couples
Výsledek obrázku pro halloween makeup for couplesVýsledek obrázku pro halloween makeup for couples

8. Pro nejlepší kamarádky
Vybrala sis za svůj doprovod svoji nejlepší kamarádku? I pro tebe mám zde inspiraci jak okouzlit okolí.
Výsledek obrázku pro halloween makeup for bffVýsledek obrázku pro halloween makeup for bff
Výsledek obrázku pro halloween makeup for bffVýsledek obrázku pro halloween makeup for bff

Doufám, že jsem ti aspoň trošku pomohla při hledání kostýmu přímo pro tebe a užiješ si Halloween stejně jako já.

HAPPY HALLOWEEN !
Výsledek obrázku pro draw spider

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.