úterý 19. července 2016

Nákupy a novinky / Červen

Ahoj všichni 
máme tu nový článek a to o tom co jsem si koupila za červen za kosmetiku ( příští článek bude HAUL)

NYC - BB Creme

Tento krém jsem si koupila jen tak na rychlo jelikož jsem nějaký potřebovala a tenhle mi padl do oka hlavně díky tomu, že slibuje matný efekt.Na mé pleti se bohužel slívá a nevydrží matný.Mám odstín 02 MEDIUM a odstín mi sedí :)Doporučila bych jej spíše na suchou až smíšenou pleť.

Caterine - Odličovací tamponky

Moje spotřeba odličovacích tamponků je opravdu velká a proto je pro mě výhodnější kupovat tohle balení po 120ks.Není to moje první ani poslední, protože to je 100% bavlna a netrhají se :)

Essence - Lash Princess

Na tuhle řasenku jsem dlouho koukala a to díky jejímu kartáčku ve tvaru kobry.Překvapila mě díky tomu, že neslepuje, ale prodlužuje a zahušťuje a to já oceňuji i když mám dvoje řasy dostatečně dlouhé a husté :) Určitě mohu doporučit.Neopadává a krásně točí řasy a drží celý den.¨

Blanx - Bělící pasta na zuby

Chtěla jsem zkusit nějakou bělící pastu a zaujala mě tahle.Musím říct, že cca po týdnu vidím krásný rozdíl a jsem spokojená.Jinak není co dodat.

DOVE - Go fresh

Už nutně jsem potřebovala Anti-perspirant a zamilovala jsem se do tohohle už jen díky jeho vůni granátového jablka a citronové trávy.Krásně vydrží celý den a opravdu zabraňuje pocení.Má 0% alkoholu.

Garnier - Dvoufázová micelární voda 3V1

Koupila jsem si ho díky chvále ostatních youtuberek a opravdu je taková jak o ni všichni mluví.Krásně odstraňuje voděodolný make-up a nezanechává mastný filtr na pleti.Krásně jemně voní a je příjemný.Opravdu můžu jen doporučit.

Balea - Válec do koupele

Když všichni mluví o Lush a jejich bomb do koupele, tak jsem chtěla zkusit levnější variantu a to s vůní vanilka a citon.Bohužel mě zklamal.Nepění a pomalu se rozpouští.

AVON - Naturals body care

Do tělových sprejů jsem se letos totálně zamilovala a jelikož miluji kokos tak mi tenhle nemohl ujít.Krásně voní a i když je to levná varianta, tak i dlouho drží.Určitě budu zkoušet i jiné vůně.

Essence - Eyebrow designer

Měla jsem od Essence  Make me brow, ale bohužel mi nedokázal obočí dostatečně zahustit.Tuhle tužku už jsem měla a byla jsem spokojená.A to jsem i teď.Opravdu musím doporučit a má pro mě dokonalý odstín.

AVON - Pressed powder

Jelikož mi dochází můj oblíbený pudr od Maybelline, tak jsem si pořídila tenhle od Avonu.Jsem na něj zvědavá, ale jaký byl se dozvíte až ve spotřebovaných produktech.

RYOR - Tradiční mandlový krém

Tenhle krém miluji a to díky jeho velmi mastné konzistenci, která se krásně postará o moje suché části pleti.Má příjemnou vůni.Mohu doporučit spíše pro suchou pleť.

Tohle je konec mého dalšího článku.Doufám, že jste si ho užili a budu se těšit u nového článku.

                                                                             -N













Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.