pátek 29. července 2016

HAUL / červen

Ahoj všichni,
mám tu pro vás nový příspěvek a to o to co jsem si koupila za červen.Doufám, že se vám bude líbit.Tentokrát jsem to vzala více Fashion♥ 


* žluté tílko z Vinted, mám i v černé barvě, ale přijde mi velké a proto je uvidíte na mém Vinted ( https://www.vinted.cz/uzivatele/266750-nikolastrakova ) měla jsem ho za výměnu za moje tričko.Je z příjemného materiálu na léto ideální.


* C&A cardagen-deka-šála tyto 3 věci v jednom vám ušetří místo v šatníku.Zamilovala jsem se do něj na první pohled a když nevím co na sebe tak vezmu jednoduchý outfit a k tomu tohle a jdu.Je velmi příjemný.


* Reserved šaty-tričko, teď ho mám na spaní, ale na podzim nebo jaro to budu na 100% nosit ke kraťasům.Je z příjemného materiálu.


* Reserved tyhle třpytivé kalhoty mi nejdříve nesedly, ale pak jsem si je zamilovala a jsem ráda že je mám.Beru si je i do letadla, ale o tom až v dalším článku.


* Reserved tyhle týlové sukně šli letos hodně do mody a tahle je jediná, která mi skvěle padne.Nosím ji k mým oblíbeným botům se třpytkami a jednoduchým tričkem a musím říct že je to pecka i když se to nemusí líbit všem.



* H&M  stejně rychle jako sukně přišli do mody i tyhle bodyčka ( trička, šaty ) s krásným ,, šněrovacím,, detailem na prsou. Musím říct že jsem netušila, že půjdou až tak rychle do mody.


* New York u vysokých kraťas jsem si nebyla úplně jistá, ale jsem ráda, že jsem si je pořídila.Mají i krásné detaily okolo kapsiček ve zlaté barvě, které se krásně kombinují s mými botami.


* Kik stejně jako spoustu lidí si každé vánoce říkám, že na začátku roku začnu cvičit, jenže mě to chytlo teď před dovolenou.Je z příjemného materiálu a nikde neškrábe ani netáhne.



 * nemohla jsem si odpustit ani tyhle krásné třičtvrťáky.


Tohle je konec mého článku a jelikož teď budu mít více času, bude i více článků a musím toho taky hodně stihnout :) Mám vás ráda a zase u dalšího článku ♥


                                                                                                - N









Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.