sobota 19. září 2015

Co si s sebou beru do Londýna part 2.


Jak už Nikča psala za "pár hodin" už nás čeká týden v Londýně ..a to by nešlo bez správného make upu! takže tady je něco z toho,co si beru s sebou..doufám,že se vám to bude líbit a že třeba i něco z toho vyzkoušíte! :)



Jako první věc tu máme make up od Miss Sporty v odstínu 02. Make up je pro mě nezbytnou věcí na cesty.
Musím říct,že tento make up sem si hrozně moc zamilovala. Perfektně kryje nedokonalosti a vypadá přirozeně,takže
rozhodne doporučuji! :)

Jako druhoá věc nesmí chybět pudr ..pro mě je to součást k make upu,když máte samotný make up  a spotíte se
může se vám rozmazat nebo roztéct,ale když si dám na to tenhle pudr je to dokonalé ! :)
Třetí věcí,co si balím do kufru je tento balzám -Baby Lips..je opravdu skvělý je jemný a krásně voní..na první pohled se zdá,že je hodně tmavý,ale právě naopak..je to ckvělý doplněk k celému make upu ! :) můžu doporučit! :)

Poslední věcí ,co si balím je tužka na obočí..Je skvělá! je k ní i kartáček na obočí..perfektně se hodí barvou k mým vlasům,takže kdo má tmavší hnědé vlasy..Kupte si ji! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.