pátek 18. září 2015

Co si beru do Londýna za kosmetiku part.1

Tak je to tady..! V pondělí se jede na letiště a letím směr Londýn ♥ .Ale jelikož letím nízkonákladovým letadlem  můj počet je přísně omezený :( proto jsem si kosmetiku rozdělila s Kikou, která vám dodá článek zítra :). Tak co můžeme začít?


1. Korektor

U mně je korektor každodenní potřebou.! A protože už chci dopotřebovat další mojí lásku, tak si jí beru s sebou a je to od Miss Sporty : So Perfect Stay číslo 001 Light.Na mě je tento korektor dokonalý! :) Je středně krycí a vydrží celý den.! 




2. Fixa na oči

Jelikož se poslední dobou bez linek nehnu z domu, tak jsem si zvolila fixu od Meybelline New York v odstínu Black.Sice se trochu roztéká,ale na rychlou přípravu do Anglické školy stačí..! 

3.  Řasenka

Jelikož je v Anglii zima a každou chvíli může začít pršet, zvolila jsem tedy voděodolnou řasenku od Maybelline Ney York Lash Sensational. Lehce teče, ale moje řasy mají efekt umělých řas a to já mám strašně moc ráda..!

4. Rtěnka

Ano, i já ne moc velký milovník rtěnek si jednu beru :) a to od Miss Sporty 037 I like.
Je to nádherná až skoro Barbie růžová, která prozáří šedý sychravý Londýn jedním úsměvem ! :)Výdrž je sice krátká, ale na tu cestu do školy a zpět stačí..! :)

Doufám, že se vám můj článek líbí a těžte se na zítřejší pokračování.! :)



-N




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.