úterý 21. července 2015

Sheer love ♥

Špetka bílé bavlny & růžové lilie ☼ 

Krásné úterý..! :) už dlouho jsem chtěla vyzkoušet kosmetiku od Victoria´s Secret a díky příteli teď můžu :3 Dal mi volnou ruku s výběrem a já si vybrala tělový sprej s názvem Sheer Love. A dnes mi balíček přišel. Hurrráááá!!!! Do tělového spreje jsem se zamilovala až po uši..!! Ani ne moc sladká, ale voní luxusně..!! A ta lahvička? Ano je plastová, ALE i tak luxusní..!!! 
 Mám ji sice jen 15min, ale už nemůžu bet téhle dokonalé krásky vydržet..!! Zkuste ji taky..!! Do komentářů mi prosím napište, jestli taky vlastníte tuhle vůni, nebo jakou máte rádi vy..:) Přeji krásný zbytek dne..!! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.