středa 22. července 2015

Bioderma ←←

Bronze and luxury ♠

Až do dnešního dne jsem nemohla najít ten správný opalovací krém, který by byl můj TOP...:( Ale dnes se mi povedlo ho najít :) Určitě znáte značku Bioderma, známá jako pečující kosmetika.Dnes jsem od této značky dostala 3 produkty za které vděčím své mamce :) Děkuji..!!! O mojí radost se s vámi hned podělím..!

* Jako první zde mám čistící pleťovou vodu pro citlivou pokožku.Tenhle odličovač mám poprvé tak doufám že mi bude vyhovovat a o všem vám dám hned vědět :)

* Další zde mám opalovací krém Photoderm Bronz SPF 30.Když sem ho poprvé vyzkoušela tak jako první mě okouzlila ta lehká a svěží vůně.! Vždy když sem si koupila opalovací krém tak byl silně parfumovaný a to já nemám ráda..Díky bohu za tento zázrak..! Beru si ho s sebou na dovolenou o které se ještě také dozvíte více..!! 

* A jako poslední taky mám výživový doplněk Photoderm Bronz Oral, který mi pomůže se opálit více do bronzova na co jsem nejvíce zvědavá..!! Obsahuje 30 kapslí, tak doufám že sluníčko bude pálit do konce prázdnin a já to nebudu muset brát  zbytečně..! 


Napište mi do komentářů jestli jste už něco z mích novinek měli a jaké to bylo.:) budu moc ráda za každou radu :) Krásnou středu..!! :) ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.