čtvrtek 16. června 2016

HAUL #2 oblečení,doplňky / duben,květen

Ahoj všichni ♥,
vítám vás u nového článku, který bude o oblečení a doplňcích, které jsem si pořídila, nebo dostala v dubnu a květnu.Mám zde jen pár věcí, ale můžu vám slíbit, že za červen bude o hodně věcí více! :)

BudesIn

- Chlupatá koule- tuhle věcičku jsem si chtěla koupit už hodně dlouho, ale v kamenných obchodech byla vždy moc drahá, nebo přehnaně zdobená.Když jsem našla na Instagramu tuhle stránku tak sem byla moc ráda a hned si jednu objednala.Mám ji v baby růžové barvě a krásně se hodí k mé peněžence.Teď je v hodně modě, takže bych se ani nedivila, že už to budete od někoho znát.Možná ji máte zrovna i vy ♥
 https://www.facebook.com/budesin/

- Calvin Klein kalhotky- jsou moc příjemné a 100% bavlna, což je super♥ Omlouvám se, že fotka není moje, ale mám je zrovna v pračce a na sobě bych je stejně sem nedala. :)


H&M - Basic šaty
Jsou opravdu pohodlné a dají se nosit všude a na spoustu způsobů.Hodně mě překvapily svojí lehkostí a příjemností♥ Pořídila jsem si je v Praze na Václavském náměstí.Určitě doporučuji!

Deichman - letní boty

Jsou pohodlné například do školy, nebo na oběd, ale určitě ne na chození na celý den.Pásky dost dřou do nártu.Krásně se třpytí a hodí se ke všemu♥


AVON - ručník

Je příjemný a vodu krásně saje♥ Mohu doporučit! Mám ho odzkoušený z aguaparku, kde mě doprovázel :) Je opravdu velký a má krásné pestré letní barvičky.Krása pohledět.

H&M - legíny

Jsem si jistá,že tenhle kousek oblečení nepadne do oka všem, ale já ho nemám na každodenní nošení, ale spíše na zahradu.Uvažuji i o prodeji na mém Vinted (nikolastrakova).Kdybyste měl někdo zájem napište mi prosím do komentářů.

H&M - zlatý řetízek

Tenhle řetízek jsem si koupila,protože se mi líbil ve videu Makyni016.Je jemný a hodí se ke všemu♥ Zamilovala jsem se do něj a ani nebyl moc drahý.Také jsem ho už viděla i u Týnuš Třešničkové, nebo na instagramu Nikol Trojanové.

Guess - tričko

Tohle tričko jsem si pořídila na Vinted za úžasnou cenu! Jsem za něj moc ráda. Je super příjemné a nosím ho vždy když nevím co na sebe.Je pro mě vždy záchranou♥

Ebay - septum 

Chtěla jsem to vyzkoušet, jak bych s tím vypadala a docela jsem se do něj zamilovala, ale nosím ho jen málokdy,spíše když si na něj vzpomenu, nebo se mi hodí k looku.A byl za úžasnou a nepředstavitelnou cenu.♥


Tohle je konec dnešního článku, já doufám že se vám líbil a u dalšího článku ahoj♥

                                              
                                                                                                       -N











  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.