pondělí 18. ledna 2016

Recenze: Astor Lipcolor Butter

Ahoj

V dnešním článku bych chtěla napsat můj názor na tyto dvě rtěnky od Astoru, které jsem si hned na první pohled zamilovala. Nejen to, že mají krásné balení, ale také jsou velmi krémové, pigmentované a příjemné na rtech. Řekla bych, že mají i skvělou hydratační vlastnost, takže vám rty ani trošku nevysušují. Navíc strašně krásně voní (něco jako hroznový cukr). Výdrž na rtech je také skvělá. Jsem moc spokojená s tímhle produktem. Astoru se to velice povedlo. :)


Jak jsem tedy zmiňovala, mám dva odstíny:

026 Royal Diva- tmavě fialová (jako borůvky)
027 Elegant Nude- nude červená (cihlová) 


Obě barvičky se mi moc líbí. 
Nosím je skoro celý rok.





Doufám, že se vám moje recenze líbila. :)

 ♥elcavankova♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.