neděle 8. listopadu 2015

Jsme zpět! :)

Jsme zpět! Omlouváme se že dlouho nebyl žádný článek! byla jsem týden v nemocnici na kapačkách,proto ten týden nevyšlo žádné video:( Ano mohla jsem psát už když jsem byla doma, ale byla jsem tak unavená a  vyčerpaná + jsem musela dohánět spoustu písemek a zkoušení ve škole! Teď už ale budou videa pravidelně a to každou středu a každý pátek ♥ Ještě jednou se moc omlouvám a zítra se můžete těšit na článek MOŽNÁ  s krátkým videem :) Mějte se krásně a užívejte krásné zbytky podzimu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.