pátek 17. července 2015

Sweet tea by M&S

Čaj o páté   

Poslední dobou čaje moc nepiji, ale po tom co jsem dostala jahodovo-malinový čaj z M&S jsem se do čajů totálně zamilovala. Tak akorát sladký čaj, který není třeba ani nějak doslazovat mi doslova vyrazil dech..!! Mám v plánu ochutnávat další chutě Anglie ♥ A to i v Londýně, kam se v září podívám :3 

Každý doušek je pro mě jako kousek kouzelné pohádky :) Jahody a maliny jsou úžasné duo, které budu vždy respektovat v jakékoli verzi ..!! 

Napiště mi prosím do komentářů jaký je váš oblíbený čaj a jestli jste měli tu čest ochutnat tuhle krásku :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moje jméno je Nikola, je mi 18 let a chodím na střední školu na obor Cestovní ruch. Mezi mé koníčky patří Divadelní spolek ( kterému se věnuji 4 roky), cestování a můj blog.
Doufám, že se ti budou moje příspěvky líbit.
Budu ti moct poradit, nebo tě i inspirovat.